لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
موناکو با دورتموند متفاوت اسـت

موناکو با دورتموند متفاوت اسـت

یوونتوس در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف موناکو خواهد رفت . ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بیانکونری که تیمش به تازگی برابر پارما در سری آ شکست خورده در آستانه دیدار حساس با نماینده فرانسه در مورد بازی و شرایط یووه گفت .

" بازی فردا می تواند فصل جدیدی را برای ما رقم بزند و ما بدنبال اثبات خودمان و رسیدن به مرحله نیمه نهایی هستیم. در ایتالیا هم در کوپا و هم سری آ وضعیت خوبی داریم و حالا می خواهیم در اروپا هم موفقیتمان را ادامه دهیم "

" تا الان در اروپا خوب کار کردیم و رسیدن به مرحله ای که اکنون هستیم کار آسانی نبوده، بخصوص اینکه ما در 2 جبهه دیگر هم بطور جدی در حال تلاش هستیم "

" لازم است از بازیکنانم برای این تلاش و سخت کوشی تشکر کنم و از آن ها بخواهم که همینگونه با اعتماد به نفس و با قدرت ادامه دهند . توانایی پیشرفت و رسیدن به مراحل پایانی را داریم "

شکست برابر پارما ؟

" همانطور که گفتم شکست تلخی بود و البته حق ما در آن بازی پیروزی هم نبود. ما بازی بدی انجام دادیم و نتوانستیم برنامه هایمان را اجرا کنیم ، از طرف دیگر پارما بازی عالی انجام داد و ما را غافلگیر کرد "

" در سری آ اختلاف زیادی با تیم دوم داریم ولی این نباید باعث سست شدن ما شود. هرگز دست کم گرفتن حریف و تلاش نکردن را نمی پذیرم و از بازیکنانم توقع تلاشی بی وقفه در زمین دارم "

بازی در خانه برابر موناکو ؟

" موناکو تیم خوبی است و تیمی که توانسته آرسنال را در لندن شکست دهد مطمئنا انگیزه های زیادی برای موفق شدن برابر ما دارد. البته ما نباید اشتباهات آرسنال را تکرار کنیم. موناکو تیمی سریع در ضد حمله و سختکوش در دفاع است و بازی برابر این تیم نمی تواند راحت باشد "

" بخاطر اتفاقی که دربازی با پارما رخ داد ما کمی تحت فشار هستیم اما می خواهیم با عملکردی متفاوت نسبت به آن بازی هوادارانمان را خوشحال کنیم. نباید آن اشتباهات تکرار شود و باید مقابل موناکو برنده خارج شویم "

یووه در حال ادامه روند پیروزی بود که شکیت مقابل پارما از راه رسید ..

" بله. اما این شکست می تواند برای ما درس باشد، حالا می خواهیم که به روند پیروزی برگردیم و مانند قبل باشیم. نباید به شکست عادت کنیم زیرا ما برای این بازی نمی کنیم "

وضعیت توز ؟

" توز اکنون وضعیت بهتری دارد. او برای بازی فردا آمادگی دارد و خوشحالم که می توانیم او را در اختیار داشته باشیم "

" همچنین بوفون و پیرلو می توانند به ترکیب یووه بازگردند و تیم را همراهی کنند. باید با تمام توان برای شکست حریف تلاش کنیم و در حضور هوادارانمان پیروز شویم "

" پوگبا دیگر بازیکن ما بود که در حال ریکاوری است، او وضعیت بهتری پیدا کرده و در حال بهتر شدن است . امیدواریم همینگونه ادامه دهد تا بزودی بتوانیم از او در ترکیب استفاده کنیم. اما همانطور که در گذشته هم دیدیم بازیکنانی که در ترکیب قرار می گیرند با نهایت قدرت بازی خواهند کرد "

امیدوارم فردا با حمایت هوادارانمان بتوانیم راه صعود را هموار کنیم. شایستگی حضور در این مرحله را داشتیم مانند موناکو اما می خواهیم به اینجا اکتفا نکنیم و برای اهداف بزرگ تری بجنگیم "

"موناکو با دورتموند متفاوت است. وقتی برابر تیمی بازی می کنید که گل های کمی دریافت می کند، همه چیز سخت تر می شود. در چنین شرایطی وسوسه می شوید که بازیکنان را به جلو فرا بخوانید و حمله کنید، این سناریویی است که برای ما پیشبینی شده. اما ما باید صبور باشیم و هوشمندانه کار کنیم."

آلگری در ادامه به تمجید از حریف فرانسوی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پرداخت:

" فکر می کنم آن ها کاملا شایسته حضور در جمع هشت تیم پایانی را داشته اند. موناکو در شش بازی مرحله گروهی تنها یک گل خورد، نمایش خوبی برابر بنفیکا و زنیت داشت و در تمام طول این رقابت ها خوب کار کرده است "

" این آمار و ارقام شانسی نیستند، آن ها مربی با هوشی دارند و ما باید در هر دو بازی نمایش بسیار قدرتمندانه ای داشته باشیم، چون بعید است تکلیف صعود کننده در بازی رفت مشخص شود. "

پس از ارائه لیست بازیکنان یوه برای بازی برابر موناکو، مشخص شد که آندره آ پیرلو و آندره آ بارتزالی بالاخره به ترکیب بانوی پیر بازگشته اند، اما آلگری چندان با اطمینان از حضور آن ها در ترکیب اصلی سخن نمی گوید :

" بعید به نظر می رسد که هم پیرلو و هم بارتزالی را در ترکیب اصلی ببینیم. پیرلو 45 روز است که بازی نکرده و مصدومیت جزئی بارتزالی نیز به تازگی بهبود یافته . باید ترکیبم را فردا صبح، پس از جلسه نهایی تمرینی تیم انتخاب کنم. به طور کلی همه بازیکنان شرایط فیزیکی خوبی دارند و آماده بازی هستند و انگیزه آن ها در چنین بازی هایی بسیار بیشتر است. "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: